عجیب دلتنگم...

asemon

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی....

عجیب دلتنگم...

دلتنگ گذشته...

دلتنگ خاطره هام...

دلم تنگه برای موقعی که با یه جمله ی کوچیک لبخند رو لبام می نشست...

دلم تنگه...

احساس میکنم افتادم تو چاه؛کسی صدامو نمی شنوه...

هر چقدر داد و فریاد میکنم،صدا به خودم بر میگرده...

آره دلم تنگه...

درست مثل تو...

میدونم تو هم دلتنگ خاطره هایی هستی که دیگه دیدنشون تو خوابم برات محاله...

و این یعنی بدترین احساس...

خیلی دلم تنگ شده واسه اون وقتایی که فکـــــــــــــــر میکردم،زندگی ارزش زنده موندن داره....

واسه اون وقتایی که با امید و هدف زندگی میکردم...

تو هم این احساس رو داری؟؟؟

می فهمی چی میگم؟

نمیدونم چرا ولی فکر میکنم فقط خودم این احساس رو دارم...

 

 


نظرات شما عزیزان:

solaleh20
ساعت14:09---6 اسفند 1391
سلام موفق باشی.

داداش سعید
ساعت9:56---6 بهمن 1391
دلتنگ تر از گذشتم..
چرا کسی منو نمیفهمه؟!
میگن چند وقت نبینیش فراموش میکنی
ولی هر چه میگذره احساس میکنم بهم نزدیک تر از میشه
دلتنگ تر میشم


آرزو
ساعت22:58---30 آذر 1391

یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست
شب یلدا مبارک!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:عجیب دلتنگم,,,,ساعت15:19توسط mozhgan | |